Ingen yrsnö!

Idag är det bara kallt och dimmigt men vi är nyss hemkomna från en promenad till affären så vi ska kiunna gotta oss i en god frukost i morgon bittida!!

Jag tog en massa foton på vägen på alla våra ander som folk envisas med att kalla ankor....men det är klart det är lättare att säga ankdammen än anddammen...
Jag har dock inte lagt in bilderna ännu men när jag gjort det så lovar jag att stoppa in de bästa!!!

Just pressar sambon apelsiner i parti och minut...de är ju billiga nu så idag får vi en riktig vitaminchock! Dotra är just utkommen från duschen och jag tror att hon kanske är lite pirrig i kroppen då hon eventuellt ska hem till pojkvännens familj första gången ikväll på middag!!

Ikväll börjar det förresten....Melodifestivalen...vi ska hem till min bästa vän och titta tillsammans med dom...sen när dte är färdigt så ska nästa vän ringas för en liten genomgång av allt som hänt udner sändningen...vi tar detta på absolut högsta allvar!!!

Vet att jag har två utmaningar som ligger och väntar på mig....lovar att ta hand om dessa så snart som möjligt!!!!

Kommentarer
Postat av: anne

Nå, vad tyckte du om Melodifestivalen? Vad hände med Marie Serneholt? Glömde folket bort henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback