Mellandag!!

Det finns alltid en liten lättnad i att nu är det mellandag vilket innebär att vi faktiskt är några dagar närmare den vanliga vardagen igen. Det här är väl typiskt oss människor eller ska jag bara prata för mig själv kanske? När man är mitt i vardagen längtar man efter helgen och när helgen väl kommer så längtar man efter vardagen.....

Ja, hur det än är så är det söndag och mellandag idag!!!

Vi ska nu fixa en härlig frukost innan vi väcker dotra och medan vi äter den där stora brakiga frukosten som består av gröt och ägg och skinka på smörgåsen så ska vi titta på film. Vi var igår när vi återkom från svärmor och hyrde
PS - I love you.

Eventuellt dyker en son och svärdotter upp då de har hand om snöröjningen i vår förening under helgerna. Vi fick ju en del snö igår och i natt har kylan återkommit. Vi hade nästan femton minus när vi gick upp i morse.

Nej, mot köket och äggkastrullen!!!

Ha det gott alla och njut av ledigheten ;)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter väldigt skööönt. Här ringde klockan i morse, dom yngsta i familjen är på väg till Sälen nu och Leo kommer snart hit, hans mamma ska ut o rida!!! God fortsättning!!!

2009-12-27 @ 11:39:02
Postat av: Ia

Det låter härligt.... ;)



Tänkte nog att fånen måste brukas i morgon :P

Postat av: TT



Nehej, jag längtar inte efter vardagen jag inte! :o)

Fast imorgon är den här ändå... tur det är helg snart igen.

God fortsättning!

2009-12-27 @ 20:06:29
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback