En vintersaga!



Här är det otroligt vackert ute idag och det tänker jag utnyttja! Jag tänker ta kameran och Bästa Vännen med mig på en promenad, jag har inte sagt nåt om längden på promenaden!

Det verkar ju dessutom som att vi faktiskt ska få en riktigt vit jul i år, är inte det underbart så säg?

Om Ni har eller har haft problem med att se min blogg det senaste dygnet så kan det bero på att jag roar mig med att möblera om lite. Jag försöker använda de kunskaper jag förvärvat under hösten och nu har jag lyckats en bit men har långt kvar. Grunnar fortfarande på detta med att skaffa egen domän men har problem med vad jag ska kalla mig. Mitt riktiga namn eller ska jag gå vidare på Kajsalisa? Uteslutningsmetoden fungerar inte eftersom alla förslag hittills varit lediga.

Ja, det är världsliga problem som säkert löser sig om det måste!!!!

För den som undrar så kom sonen fram som han skulle till Göteborg och väl där var det bara att lossa och lasta om för att sedan vända nosen mot Tibro. Jag hoppas att han sovit gott där i natt!

Ikväll blir det kanske en tur till IKEA för nu tillåter vädret det men man vet aldrig!

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Snyggt...jag har fortfarande inte lyckats få till min blogg...fattar inget faktiskt av det som jag läst, har du några förslag så man lätt kan förstå.

Idag snöar det här igen så nu har vi en hel del

Postat av: ~Kina~

Här snöar det faktiskt lite lite just nu. Om man kollar riktigt noga ser man några flingor. Ingen risk vi blir insnöade dock ;-)

Sv: Haha nä vill inte låna pengar, ett tack räcker;)

2009-12-16 @ 10:43:31
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback