Torsdag!

Oj, vilken himla kul rubrik jag fick till idag...månne den få det stora rubrikpriset  i framtiden kanske?!

Den rara lilla datorn kom tillbaka igår, frisk och kry med ett nytt moderkort och allt som fanns i den när den åkte till doktoren var kvar!!

Har gått igenom alla foton jag tagit under tiden som jag inte kunnat lägga över på datorn och det var ju några stycken...en hel vecka ju!!

Måste först visa hur det såg ut för en vecka sedan i torpet när vi kom ut för att sätta på lite värme inför helgen....observera att detta ligger endast dryga 2 mil från Västerås....



Man ser att det är välbesökt av fyrfotingar när vi inte är där...vi hittade både rådjur, hare och älgspår!!!

Kajsa var inte helt nöjd igår heller trots att hon fick ta upp den största delen av inlägget så idag kommer en mera smickrande bild....



Här ligger hon inkrupen ordentligt i vårt överkast, som inte är pålagt på sängen, alldeles bredvid henne finns ett elelement som brassar för fullt....behöver jag berätta att detta är nog den mest frusna katt som någonsin funnits!!
Hon ligger gärna mellan oss och under täcket på nätterna!
Jag älskar att vädra med balkongdörren på vid gavel, då går hon in i tonårsrummet och sätter sig på ett litet bord som står precis framför elementet...där sitter hon och trycker till dörren stängs!
Eljest öppnar hon en garderob i hallen och kryper djupt ner under handdukarna som huserar där!!

Visst är det härligt med djur???

Kommentarer
Postat av: Anna

Man tackar.. =)

Vin låter inte helt fel ju.. ska ju börjas i tid.

Måste lixom värma upp inför sommaren ;)

2009-04-02 @ 14:13:11
Postat av: Lena

Sv: Du har faktiskt rätt i att det är dumt att slösa energi på diskusioner med sådana människor.



Brukar katter vara frusna? Vi lånade en hund i helgen och hon älskar värme. Hon vill helst ligga och sova i sängen nära någon och under täcket. Jag blev genomsvett när hon låg hos mig.

Ha det bra

Postat av: Micke

Jag har en katt som ligger mellan benen på mej hela natten.

Har man bara somnat så märker man inget.

Ha en bra kväll.

2009-04-02 @ 21:04:58
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej.

jag bloggar om de du vill läsa så kika in hos mej för att hitta en kalas kompott av allt det DU önskar...



kram

2009-04-02 @ 21:09:31
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Inte är det lätt med rubriker inte. Jag har en son som slutade blogga för han orkade inte med att sätta rubriker på sina inlägg! /Ingrid

2009-04-02 @ 22:06:57
URL: http://blogg.stenstugu.com
Postat av: Bettan

Verkar vara en katt i min smak som gillar värme.

2009-04-02 @ 22:17:39
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback