Mitt huvud ...

Mitt huvud är fortfarande invaderat av små förkylningsgubbar...hostan kämpar sig kvar och näsan...ja, den är Ni inte intresserade av vad den innehåller!!!

När man är sjuk så hinner man tänka rätt mycket och jag har funderat på vad min blogg idag ska handla om....och jag  har en del idéer men det är som om dom flyger bort när jag sätter mig vid tangentbordet! Det blir liksom bara svart!!



Men...nån har nån gång sagt att ingenting är omöjligt...det tar bara lite längre tid!!!



Börjar Ni förstå att jag har urtråkigt härhemma nu????? Min kamera bara skriker efter att få gå ut och luftas lite...till dess får jag roa med att söka "kuliga" bilder på nätet!

Annars händer inte så mycket härhemma....det roligaste är väl att den blivande maken ska raka sig ikväll...



Men jag ska hålla ett vakande öga på katterna...de blev lite oroliga när de såg denna bild!!!

Till nåt helt annat...jag har fått en utmärkelse...av en god vän som är en superbloggare...
Nett...läs hennes blogg...det gör jag!!!

Så här går det till:
1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till


Svårt att lämna vidare då jag fortfarande känner mig ny på dett amed aktivt bloggande..jag studsar ltie hit och lite dit men här är Ni..

Jag lämnar den vidare till dessa 7:

Anna - för att Du är världens bästa Anna!!!

Yeahdelila - för alla goa fikastunder!

chattens - för att Du alltid är Du!!

Micke - för att Du är det bästa Får man kan ha!!!

Kafferasten - en ny bekantskap som är mycket väl läsvärd!!!!!!!

scrolliz - för Dina otroligt vackra foton...av bland annat min födelseö!

Ingrid - för Din otroliga hemsida...och för att Du ger mig en glimt av Gotland varje dag!


Kommentarer
Postat av: Cattis

ah, tack va kul..men vilken press du satte på mig nu då, vilken tur att jag med är krasslig fortfarnade så jag har tid att fundera o hitta 7 stycken..Krya på oss..C yaa..

Postat av: Ingrid

Tittade in här för att se hur det är med dig. Förkylningen håller i sig förstår jag. Vilka roliga bilder du hittar att illustera dina inlägg med!



Och så upptäckte jag en annan sak: du ger mig en utmärkelse. Det gör mig väldigt glad och stolt, men det är så att jag redan fått just den här. Men det hindrar inte mig, utan jag kommer att sätta ditt namn och en länk till din sida under den. Den finns med i min högerspalt.



Krya på dig!

Kram Ingrid

2008-09-11 @ 22:45:34
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: Pialotta

Ha, ha men du fixade ett roligt bloggblad i alla fall.

Klart bäst med sina egna foton.. håller med.. där ute är det verkligen gråmulet med massor av moln denna fredagsmiddag.. men inte hänga läppen.. snart drar jag ut på Karin Monark:-)

Trevlig fredag på dig o hopas nästäppan vidgar sig;-)

Tjingelongen långkalsongen;-)

2008-09-12 @ 11:43:52
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååh tack söta rara du =)

Hoppas förkylningen ger sig snart..

Själv sitter ja med 39 graders feber men inge större krämpor..

Hälsa alla där hemma =)

Kramar

2008-09-12 @ 15:49:36
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det blev ju bra =) Usch då med förkylningen, kastar mig ut snabbt igen, jag vill ju inte bli sjuk ;) Ha en trevlig helg, eller ja så gott som går med bacillerna!

2008-09-13 @ 09:04:04
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback