Sommaren 09 är räddad!!!

Jag förbannar mig själv lite att jag köpte ny bikini innan vi for till Turkiet i början på augusti! Borde ju ha förstått att den inte skulle vara inne nästa sommar!
Jag ska däremot se om jag kan få tag på lite färgad elastisk linda..jag hade ju till hästen röda fina men det är ju 30 år sen så de har jag ju inte kvar..men nog ska jag kunna hitta såna på Apoteket!!!

Det ska bli så härligt att få visa upp sina kärlekshandtag på stranden!!!

Kolla här får Ni se!!

Det bästa med valet av material är att allt hålls på plats står det vid en bild....*kliar mig i huvudet*.....undrar om de då tänkt på min kropp....hur mycket kropp jag har som ska hållas på plats??!!

Hela artikeln går att läsa här !!

Jag ser i alla fall fram emot sommaren 2009 när alla ska släppa loss på beachen!!!!


Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, inte var det någon tankeverksamhet när den artikeln skrevs...hihi

Postat av: Ingrid

Vilka underbara illustrationer till ditt inlägg!!

Kram

2008-09-10 @ 22:07:49
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: Pialotta

Ha, ha ja du det där vore något för nästa beach 2009:-) Härligt inlägg med bilden under.. de där kattorna ser ut att trivas:-D

Ha de gott själv.. du ser ut att ha det i din solstol med kransen på huvudknoppen;-)

Tack för dina fina ord hos mig.

2008-09-11 @ 00:14:23
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha, härlig bild =)

Du har något att hämta inne hos mig! ;)

2008-09-11 @ 17:25:29
URL: http://www.metrobloggen.se/nett
Postat av: sussi

tokhärlig bild!!!

2008-09-11 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback