Livet är på väg tillbaka...

...förkylningen har uppenbarligen tröttnat på att belägra min kropp och är nog på väg för att söka nya jaktmarker....tack gode Gud för det!! Så här sjuk har jag inte varit på mycket länge, hela kroppen har liksom bara protesterat när jag rört mig. Ni som minns Hongkong och asiaten och allt vad dom heter dessa otäcka influensor Ni förstår hur sjuk jag faktiskt varit!!!
Nu går jag ju bara och hoppas på att sambon inte är smittad för hur i hela friden ska jag orka med att ha honom sjuk....det tar ju ett tag innan man återhämtar sig och inkubationstiden på denna sjuka verkar inte vara lång om det nu var sonen som smittade mig i tisdags!
Men åter till om nu sambon är smittad och insjuknar då vet inte jag hur det blir för alla känner väl till varifrån männen får sin energi....???



Det är ju därför vi kvinnor så ofta känner oss så slutkörda och tömda på energi!!!!!

Idag tog vi en tur till COOP Forum för att titta på nytt kylskåp med inneboende frys, vi hittade faktiskt ett som vi var överens om så nu är det bara att spara pengarna som de vill ha för det! Mao kan vi se fram emot ett nytt skåp till jul!!

Sambon är nu och jobbar och jag sitter bara här och försöker fylla bloggen med några ord...borde jag kanske ge upp det?????

Återkommer i morgon med nåt viktigt!!!!!!

Oj, så elak jag var nu!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag skulle vilja ha separat kyl o frys..har man en pommesfrites påse så är ju en låda full i frysen...o går frysen sönder måste mna byta även kylen efterosm de sitter ihop...men det får ju inte plats side by side i våra småkök..C yaa..

Postat av: Emma

Sv: Visst känns Rock arrogant. Det är det som jag inte tycker om hos honom. Båda har sina fördelar och nackdelar. Så jag kan inte riktigt följa sida. Jag byter varje minut under programmets gång =P



EFIT hittade jag genom en annan blogg. Så då kunde jag gå vidare och läsa. Det verkade riktigt kul. Foto är jag inte så bra på, men det skulle vara kul och prova. En bra grej vore ju då om man kunde mobilblogga och lägga upp direkt.



Jag behöver ha "Den värdefulla praktiken". Ska skriva en uppgift på den som ska lämnas in nästa måndag. Den finns ju på blocket, men jag är ingen blocket människa. Förstås inte sånt där med skicka paket och pengar mellan privatpersoner.

2008-09-07 @ 20:23:14
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hejsan Ia!

Tack för grattiset! Vädret blev väl inte så bra precis, det har regnat mer eller mindre nu både lördag och söndag, men uppvaktningen har det minsann inte varit något fel på och jag har haft en minnesvärd och trevlig dag.

Nu har jag kollat de sista Efitbilderna också och det är alltid trevlig och så läste jag ditt 70-talsreportage, väldigt trevligt!! Jag måste säga till Eva att läsa det, hon kommer nog att känna igen sig.

Ha en fin vecka och hoppas att ni snart blir av med förkylningen. Kram Ingrid

2008-09-07 @ 21:13:01
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: Nancy66

Krya på sig,,,,,,bra skrivet...hihi

2008-09-08 @ 14:40:10
URL: http://nancy1966.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback