Ett sista innan sängen!

Sitter här och njuter av ensamheten, resten av familjen har gått och lagt sig och jag hör hur det snarkas för fullt inne i den säng som jag straxt ska krypa ner i!

Jag sitter och tittar igenom de bloggar jag brukar besöka varje kväll och hittade en som presenterade en rolig vägskylt, då kom jag på att jag har också två roliga skyltar som jag vill visa!



Ja, här gäller det att se upp!!!!!



Den här skylten hittade vi i Turkiet förra sommaren när vi var där och...den satt kvar i år också!!
Jag tror knappast att jag varit någon annanstans där man tutar så mycket när man kör bil...och då har jag faktiskt kört bil i Italien!!!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ha, ha ja den är ny för mig.. den sista.

Visst tutas det väldigt mycket i Turkiet och i andra länder oxså .. det där kan bli så jäkla irriterande.

Ha de nt o tack för dina rader inne hos mig.

Tjingeling o en fin dag till dig:-)

Postat av: Ingrid

Tjuriga kärringar ska man defintivt akta sig för!!

2008-09-10 @ 22:09:50
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback