En kvinnas hjärna!


   

Har du någonsin tänkt över hur en kvinnas hjärna fungerar?

Det är enkelt att förstå om du kollar in den här bilden:





Varje liten blå kula är en tanke på något som skall göras,
eller ett beslut som skall tas eller ett problem som skall lösas.


Mannen har det mycket lättare, han har bara 2 kulor ......
och de sitter inte ens i hans huvud.

Sänd detta vidare till kvinnor som vill ha sig ett gott skratt och män som klarar av att se verkligheten i vitögat...
 

Detta fick jag i min mejllåda idag...och jag var bara tvungen att dela med mig av den i bloggen!!  ( den var lite roligare i mejlet då alla blå kulor rör på sig men jag får itne till det här....det saknas väl nån blå kula hos mig idag)

Som Ni förstår är min förkylningshumor fortfarande på låg nivå!!!!
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag stannar hemma =)

Blev lite mys i soffan med mig själv, film och chips =) Mattias kommer troligen snart, du vet han boden grabben ja drog med hem till dig =)

Där har vi något att prata om sen =P hehe!!



Försökte nå han vi prata om men utan resultat =(

Postat av: sussi

hahaha..den var ju bra

2008-09-14 @ 00:29:14
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback