Vilken häftig respons!

Igår var det en ganska häftig dag...först att jag kom ut på den härliga morgonpromenaden det gav verkligen kroppen en jättekick!!

Att jag sen fick en  sån härlig respons på mina bilder här i bloggen av Er alla som kommenterat här och även på andra vis det gjorde ju att den 15 oktober 2008 blev en kanondag!

Tack allihopa!

Jag fick också en utmärkelse igår av en ganska så ny bekantskap men inte mindre kär för det
anjocapi som jag naturligtvis ska dela med mig av men hur ska jag kunna välja sju av Er?? Jag fegar lite och säger så här....Ni är alla värda utmärkelsen så kom och ta för Er!!!!!


1. Den nominerade får lägga upp bilden på hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.




Nu till nåt helt annat, jag funderade lite på vad jag skulle skriva om idag...om jag eventuellt hade några bilder att dela med mig av och hittade då 3 bilder på min sambo!!! Som Ni vet så är jag väldigt anti till att visa bilder av min familj på nätet så detta är ju då nästan nåt unikt....men här är han och han är lika fin på riktigt!!!!!!




Det är skoj att leka med foton!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det va ju lite roliga kort på karln ;)

Har bilder på er här hemma som ja framkallt, kan ju ge dig dom på söndag när vi ses =)



Åh tack vännen! Känns iaf bättre idag!

Är ledig imorrn om du är sugen på en fika sådär på dagen eller nått =)



Kraaaam

Postat av: jessica

den är verkligen super bra :)

skall bara lata mih hela dagen för vädret är verkligen skit idag :b

ha en bra dag du! :D

2008-10-16 @ 13:39:58
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: Majsan

Picasso i modern tappning?? =o)

2008-10-16 @ 16:02:25
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Cattis

men så bra då vet jag ju hur han ser ut innan jag kommer till er..C yaa..

2008-10-16 @ 18:09:08
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Micke

Han känner jag visst! :)

2008-10-18 @ 19:04:50
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback