Vad bekymrar jag mig om?

I mitt förra inlägg funderade jag på om det var bakom dörren jag kunde hitta min själs tillfredställelse!

Kanske är det
detta som är min nya grej!

Klart att vikten är nåt som bekymrar en, inte för utseendets skull men för hälsans skull, om inte annat är det ju nåt vi kan läsa och höra om var vi än tittar!

Men att gå så långt som kvinnan i programmet som sänds ikväll på TV3 tror jag ändå är att ta i! Nej, jag har aldrig övervägt att tjäna pengar på min kropp eller på mitt utseende och jag tror inte att jag tänker göra det nu heller!!

Försöker dock förstå vad som driver denna kvinna till detta?! Är det sista chansen att bli känd? Är det viktigt att vara känd?

Jag kommer att titta på programmet ikväll precis som jag titta på de tidigare programmen i denna serie...jag har inte förstått de andra programmen och frågan är väl om jag kommer att förstå detta?????


Vill också tillägga...jag vet att Ni inte är så himla vana vid att jag skriver flera inlägg per dag men idag vill Ni väl inte missa morgonens blogg...alltså...scrolla nedåt till morgonens inlägg!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja utan att generalisera, nog är det mest killar som njuter av att skrämma flickor halvt ihjäl!!! :o)

Ibland känner jag "det här ville inte jag veta.." när de visar typ såna program som du skrev om.. Eller när vuxna män har blöjor och vill matas med nappflaska, eller när vuxna människor blir använda som hästar med betsel och piska och allt.. Det är FÖR MYCKET information! Hellre lever jag i tron att det mest avancerade är en 69:a i sängen!! :o)

Postat av: Pia

Har nominerat dig! Kika in på min blogg.

Kram Pia

2008-10-15 @ 16:12:22
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback