Vackra läppar i höst!

Ja...då pratar jag ju inte om mina egna men nån ska få chansen att hos Nett vinna Lip Gloss! Precis som jag sagt tidigare en gång här i höst så deltar jag ytterst sällan i tävlingar på grund av att jag redan vunnit högsta vinsten....världens bästa man och 3 underbara ungar..men...jag provar igen...skam den som ger sig!!!!

Vill Ni också prova...och minska chansen för mig....*ler*...så klicka Er vidare till Nett och tävla!!!




Men vad 17...när jag nu ändå håller på varför då inte prova ett par örhängen också?!

Angel-like.com har en tävling om synnerligen charmiga örhängen...gör ett försök där också!!!



Nu blir det inga tävlingar på ett bra tag!!!

Glöm dock inte att titta på mitt, enligt chattens, Picassopåminnande fotokollage i dagens tidigare inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh va kul =)

Kan tänka mi att det blir skönt i torpet, höstigt å mysigt =)

Jag vi hörs på förmiddan!!

Jo nu är det bättre faktiskt =)

Kramar

Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hallå!



Jag tävlar aldrig! Men hoppas att du vinner något!

/Sus

2008-10-16 @ 21:58:45
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback