ENJO!

Idag ahr jag då varit iväg på det förberedande mötet inför min utbildning till miljörådgivare och jag känner mig så peppad inför att få dela med mig av dessa underbara produkter!

Att få känna att städning faktiskt kan vara roligt och känna tillfredsställelse när man är klar...helt suveränt! Nog berättade jag att vi köpte ett glasbord för nån månad sen??? Det kan ju tyckas helt vansinnigt men inte med
ENJO...jag duschar på lite vatten med blomsprutan...tar duken för glas och speglar och torkar av...vips har jag ett glänsande vackert bord...det tar mig ungefär 30 sekunder! Inget gnuggande...bara torka!
Precis lika enkelt är det med fönsterputsningen...spraya vatten....torka med trasa...ta skrapan....torka torrt! Inte en rand finns det på mina fönster...och jag lovar...det är sant!

Alla, nästan,  ENJO´s produkter är microfiber vilket innebär att det används inte något rengöringsmedel alls....bara kallt vatten! Sen använder man olivtvål för att göra rent handskar och dukar...nån gång emellanåt tvättar man dom i maskinen och då naturligtvis utan sköljmedel!!

Jag kommer naturligtvis att prata en hel del om dessa produkter i min blogg framöver...och skulle Ni vara intresserade av att prova nåt..så hör av Er!

Jag har till exempel lovat att inom 3 månader komma till Gotland och ha någon demonstration....mitt första gotlandsbesök på nästan tio år...det är på tiden!!!

I morgon ska jag städa mitt badrum....jag längtar.....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Å en sån mirakel trasa skulle jag behöva till mina fönster inför julputsningen, har inte putsat fönstrena på 1år och fasar för den dagen jag ska göra det.

KRAM

Postat av: Nancy66

Ohh, en sådan trasa skulle jag vilja beställa....vad kostar de?

Vi har ju så himla mycket fönster i vårat hus och sedan skjutdörrarna i glas på terassen så det skulle vara toppen med ett enkelt sätt att få bort all skit från dem....

2008-10-30 @ 15:01:36
URL: http://nancy1966.blogg.se/
Postat av: Majsan

Kommer Du till mig och städar också?? ler vackert =O)

2008-10-30 @ 16:22:06
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Linda M

Jag har börjat sälja ENJO i Nässjötrakten, Småland. Jag har själv använt produkterna i 3 år och tycker att dom är fantastiska! Kul att du också fattat hur bra ENJO är! Vi kanske ses på någon festival eller annan sammankomst.



Ha det bäst!

Kram Linda

2010-04-01 @ 01:24:53
URL: http://melonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback