EFIT 5 oktober 2008

Bättre sent än aldrig....nu kommer EFIT-bilderna! För Er som inte vet vad EFIT är...så klicka och kolla!

 

Hela helgen har bestått av huvudvärk a la typ migrän så jag kan inte påståa tt jag direkt gjorde nån ansträngning denna EFIT-omgång...men...jag deltar i alla fall!!!



9.00 Dags för första muggen kaffe, jag älskar min underbara mugg som jag fick i 40-årspresent av mina barndomskamrater!



10.00 Korsordslösningen börjar nå sin ände. ICA-kurirens är riktigt skojiga och Kajsa gjorde naturligtvis vad hon kunde för att hjälpa till!



11.00 Denna bild är riktigt dålig men vad begär Ni när dass ligger en bra bit från huset och det blåser full storm och regnet piskar ner...då skulle Ni nog också få svårt med att vara stadig på hand!!!!!!!



12.00 Disken är avklarad av sambon och vi gör oss redo för att packa katterna i burarna och sedan oss alla i bilen för transport mot staden!



13.00 O nej, vi är inte ett dugg teveberoende...vi bara kollar tevetidnigen lite lätt!!!!



14.00 Yngste sonen kom upp för att låna lilla bärbara datorn till lastbilen den här veckan.....av nån anledning tycker han det är trist att bara sitta rakt upp och ner på en svart parkeringsplats i en ensam lastbil?! Hoppas att han bara tog med roliga filmer....thriller verkar inte vara nåt med den miljön!



15.00 Sambon tar igen sig efter en stund på jobbet!



16.00 Detta skulle ha kunnat vara en självpoträttsbild av mig, jag såg nog ut så just vid den tiden....men det är ju Ugly Betty!!



17.00 Äldste sonen kom på kaffe med kamraten Anna...trevligt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att migränen har lagt sig nu, det är verkligen ett hemskt!



Tack för en underhållande efitdag, du har fått mig att fnissa flera gånger. :)



Ha det så gott!

/Mia

Postat av: Anna

Va skönt att det inte bara va jag då =)

Men kunde nästan veta att du skulle hålla med!

Det är ett jobbigt läge..

2008-10-06 @ 20:39:35
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Så kul att följa din efit-dag. Själv väntar jag till nästa gång. Igår var det riktigt uschligt väder här, men det är väl inte mycket att gräma sig över för det var väl ungefär likadant överallt.



Kram Ingrid

2008-10-06 @ 21:36:44
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: Majsan

Kikat in på EFIT-dagen :) Dasset ligger oerhört långt från huset när det blåser, kan jag tro.. annars: inte (tycker jag) ;)

2008-10-07 @ 10:05:05
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Annika

Hej! Inne och kikar på din efit.

Aj aj migrän är ju inge vidare. Hoppas det gett med sig nu.



Kram

2008-10-07 @ 14:04:17
URL: http://koddan.com/
Postat av: Micke

Det dasset känner man ju till :)

..fast, inte så långt bort va? (säger han som bara varit där varma sommardagar..)



Jag låg mest på soffan jag.. denna EFIT-dag.

2008-10-07 @ 21:38:55
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback