Sen söndag!

Fortfarande har inte min blogg kommit fram....trist! Inte på så vis attd en var viktig för det var den inte....den visade bara en matta som vi överraskande nog ska köpa oss! En matta som jag väl aldrig trodde skulle komma in i detta hus....men vi håller nog på att bli vuxna....det är nämligen en kopierad persisk matta från IKEA!!







Bilden jag tog var otroligt mycket bättre...tror jag...för på den här bilden är inte mattan speciellt vacker...nå, vi får väl som det inlägget någonsin hittar hit!!!

Helgen har för övrigt varit ganska stillsam....två långa promenader....fika hos en god vän som ska vara min första värdinna på tissdag. I morgon är det nämligen dags för utbildningen på ENJO...sen får jag kalla mig Miljörådgivare...visst låter det tjusigt???

Så...med andra ord är det kanske dags att gå och lägga sig nu!!!!

Kommentarer
Postat av: sussi

Har med haft likande matta..När jag adhe katter..De va ringen rolig historia ..allt hår fastnar och syns .. Men snygga mattor :)

2008-11-12 @ 08:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback