Allt är väl...men...

...IRL-livet pockar på!!!!

Att påbörja nya saker i sitt liv tar på krafterna även om det är roliga saker därför är jag lite off just nu!

Jag har lovat Er bilder och bilder kommer men Ni kan ju alltid roa Er med att gå in på
ENJO´s hemsida till dess!!!!

Just nu är jag mest bekymrad...klockan är halv sex och jag har inte ens påbörjat maten!!! Håller jag på att tappa greppet? Nej...sambon är hos sin mamma och husets dotra är hos sin mamma....och jag är hos mig själv!!!!
Känns som att det är lite läge för nån form av snabbmat!!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

snabbmat rekomenderas...C yaaa...

Postat av: Pia

Menar du att det är jag själv som tömmer mitt konto? Näe, det kan jag inte tro!! ;o) Det MÅSTE vara någon annan som jag kan skylla på!!

Snabbmat = en filtallrik?? :o)

2008-11-13 @ 18:09:50
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback