Problem!!!!

Måste nån bestämma vilket teckensnitt jag ska använda på denna blogg???? Jag är ju en typisk comic sans-bloggare....men hur får jag till det?

Nå, snälla pappa lånade ut lite pengar åt oss men jag fick minsann höja rösten och kräva att få betala tillbaka...det är det som innebär att låna!!!

Nu har kylan återvänt, morgonen var ju skön....men inte nu längre!

Ursäkta om jag blir lite tjatig så här i början när det ska väckas till iv igen...men det är som att väcka en tonåring...man provar och man provar men snart kanske det blir nåt bra!

Anledningen är bland annat att när jag sotter på landet och bloggar med världens långsammaste mobila bredband så tror jag det går betydligt snabbare att blogga här än nån annanstans.....tålamod är en dygd...och dygd saknar jag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback