Dags att väcka denna till liv igen tror jag!

Jag har inte skrivit här på evigheter, vet egentligen inte varför men ska nu försöka ta tag i det igen!

Jag skriver ju dagligen på Lunar men det stället håller ju på att sakta men säkert dö ut...tyvärr!

Naturligtvis har det hänt massor sedan jag skrev här senast men om jag skulle sammanfatta allt så skulle jag få sitta här en vecka och vem skulle vilja läsa så mycket???

Jag gör en snabbresumé istället!!

Jag är fortfarande sjukskriven men vädrar nu morgonluft vilket jag i och för sig gjort många gånger under de senaste åren men nu är det nog äkta luft!!
Har äntligen fått en fantastisk kontakt inom vården....Enheten för psykosomatisk medicin. Har redan hunnit träffa både sköterska och läkare och de har konstaterat att jag är nog inte så sjuk men jag behöver hjälp att använda mina resurser på ett bra sätt!!

Precis så tänker ju jag också!!!

Vi har vårat underbara torp kvar och där hämtar jag krafter så ofta jag bara kan!

Det har nu gått drygt två år sedan mamma dog och det går itne en dag utan att jag saknar henne och tänker på henne. Men numer tänker jag på henne med glädje vilket jag tyvärr inte alltid kunnat göra. Jag är så tacksam över att vi hann hitta varandra igen innan hon dog!!!

Äldste sonen har flyttat hemifrån. Yngste sonen tar studenten om bara några veckor...vart tar tiden vägen??

Nu hoppas jag att jag ska återkomma om inte dagligen så åtminstone ett par gånger per vecka!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Vill bara tala om att jag har varit här igen.. :) Så har en sak till hänt sedan Du skrev här sist.. VI, Du och jag, har träffats *kramar* vilket jag gärna gör igen.. :)

2008-05-19 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback