Är det inte typiskt??

I morse sov jag som en söt liten röd gris....då ringde hemtelefonen..och mobiltelefonen pep i samma ögonblick! Vips var jag vaken!!!

Jag klandrar inte på nåt vis de som var i andra änden för de vet ju att jag alltid går upp tidigt annars. Men detta är ett fenomen som uppstår ofta!

Nå, gårdagen gick bra....de gnälligas argument smulades sakta sönder av Riksbyggen! Jag bad alla att hade de problem med nåt eller funderade så ta kontakt...det är mycket bättre än att sitta hemma i stugorna och fundera. Har jag inte svaren direkt så tar jag reda på det!!!
Arvodena höjdes så förhoppningsvis kommer det att bli lättare att få folk i framtiden!!

Idag ska jag träffa min Lunarlillesyrra, ska bli så himla kul för nu är det längesen vi sågs...flera veckor! Dock har vi pratat i telefon men det blir ju liksom iten samma sak. Förhoppningsvis så kan jag locka ut henne på en promenad innan vi ska frossa i nån god lunchbuffé!!!

Måste nog dra ett varv med dammsugaren här hemma också. Jocke undrade ju om han fick bo här i helgen och eftersom han nu träffat tjej så antar jag att hon också ska bo här och då kan det ju inte se ut som vanligt här...som en rövarkula...måste väl försöka göra mig till lite!!!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Drar Du ett varv med dammsugaren hos mig också..:D

2008-05-21 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback