Vardagsprat!

Vilken dag det har varit....jag är helt slut trots att jag faktiskt inte gjort nåt vettigt alls bortsett från att ha handlat och lagat mat....ja, diskat också förstås!!!

Alla barnen har varit hemma, dock inte samtidigt!! Skönt att se att de håller ihop när det behövs...jag är så stolt över dom...alla tre!!!!!!

Hade tänkt se Foyle´s war ikväll men det orkade jag bara inte...kändes viktigare att samtala med mina kära!!!!

Nu blir det sängen....och i morgon åker jag och Lisa till torpet fär att vila ut inför midsommar!!!!



Måste ju också se till mina planteringar, här ska det bli pumpor och zucchini så småningom!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe så sant så sant..

Nej då, ska inte sova bort hela dagen. Ska planera midsommar =)

Lär gå enkelt, med tanke på att ja har noll koll på va som finns å göra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback