Midsommaren är ...

Midsommaren är slut och den har varit okej! Flera höjdpunkter och då bland annat att äldste sonen med tjejkompis kom ut och blev kvar över natten...det var trevligt!!!

Mindre trevligt var på torsdagen när min gubbe blev så fuller så han somnade...dock upptäckte vi att det var mitt fel!!!!!!!
Jag har ovetande köpt öl 7,2 till honom...båda trodde vi att det var vanliga starköl ochd et är en viss skillnade i alkoholstyrka....de tog ovanligt hårt tyckte han....och jag...

Lite märkligt att vanlig starköl och extra stark öl står precis bredvid varann på systemet...enda skillnaden är faktiskt siffrorna!!! Nå ja...på midsommarafton var han desto skötsammare!!!!

Idag måndag håller vi på och plockar lite för att sen åka till stan...vi känner att vi behöver varsin dusch. Dotra i familjen ska sen få vara ensam i stan i två nätter....hoppas Du förstår att förvalta förtroendet ;) Önskar det för jag minns faktiskt själv hur skönt det var att få rå sig själv...äta när man vill...sova när man vill *harklar mig tydligt*...nå, inte alltid ha en gnällig familj runt om sig!!!
Om eventuella kompisar till dotra nu läser detta....så ge F-N i att sabba för henne! Kör det sig denna gång så får hon vänta tills nästa sommar med att vara ensam i stan....då blir det torpet resten av sommaren!!!

Det kallas konsekvenspedagogik!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback