Partyt är över!

Festen i lördags gick jättebra...allt smakade gott och alla verkade ha trevligt!! Åtminstone ville de inte gå hem och det brukar väl vara ett tecken på trevlighet?


Vid två så sa jag faktiskt ifrån att nu är det dags att packa ihop och gå hem....eller min yngste son som agerade chaufför hela kvällen körde hem de sista gästerna, Sedan körde han oss till torpet och vid halv fyra tror jag att jag sov.....


Igår var en lite seg dag, vill väl inte direkt erkänna/påstå att jag var bakis men man blir ju seg av att hålla igång på detta vis!


Nu tänker jag inte ordna nåt förrän första helgen i augusti då jag hoppas att alla våra kära nätvänner kommer för att besöka oss i torpet!

Vi brukar ju ha träffen i samband med Power Meet men i år fungerade inte det då flera jobbade och inte kunde få semester!


Vi hörs när vi råkas...har inte bestämt om jag ska ta med mig datorn till torpet eller inte ;)


Kommentarer
Postat av: Nancy66

Låter jättekul med nätträff...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback