Jenny S

av Denise Rudberg,

Återigen en bok som jag mer eller mindre streckläste. Visserligen itne så tjock så det gick ganska snabbt men oj, vad bra den var!

Jag vet inte om man kan stoppa in den i ChickLitfacket men jag tror det även om jag nånstans kände ett större djup i den än vad man gör i vanlig chicklit men kanske beror det på min erfarenhet av att bli bedragen av sin älskade och en sk vän?

Den handlar alltså om ett par som varit tillsammans sedan tonåren och verkar ha det gott! Mannen fyller år och hon ordnar en överraskningfest som slutar med att de har vild sex under hela natten. På måndagen när hon kommer hem från jobbet ligger det ett brev som postats på fredagen där han talar om att han inte älskar henne längre utan vill gå vidare. Hon ringer sin bästa vän som absolut itne vill prata med henne och ganska snart inser hon....hennes tvä bästa vänner har bedragit henne!!

Hon rymmer till Stockholm och där får man följa henne när hon kämpar på med jobb och bostad....och jag bara njuter av läsningen!

Kommentarer
Postat av: Cattis

den ska jag genast bege mig till bibblan för att låna..C yaa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback