Snart jul!!!

Egentligen vill jag inte säga att det är stressigt till jul för nånstans väljer man ju själv!!

Själv tycker jag det är ett bra tillfälle att få det städat och fint i hela huset...ja, åtminstone vår lägenhet då! Maten som vi gör är bara den jag tycker är skoj att göra. Julklappar funderar jag på hela året så det är inte heller så ansträngande...egentligen tycker jag att det är ganska skoj....men..det verkar inte alla andra att göra...

När man kommer ut bland folk är det ju rena hysterin....

Nu ska jag ta en promenad ochh beställa julblommor till pappa!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja hade det bara varit julklapparna så, de köper jag när jag hittar oavsett hur långt det är till jul.



KRAM

Postat av: Pia

Kan inte påstå att jag egentligen stressat så mycket inför jul. Vi firar hemma, bara jag, mannen och barnen, så.. det är lugnt.. Och inte pyntar jag tokmycket heller..

Ha en riktigt God Jul!!!

Kram!

2008-12-23 @ 20:32:54
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback