Just nu ...

Just nu känns det som att det är fullt skubb utanför datorn. Dotra i familjen har just avslutat ett jättearbete i So´n och jag hoppas verkligen att hon får det betyg hon eftersträvar för det har hon sannerligen gjort sig förtjänt utav!

Snön vräker ner och det gör inte mig så himla mycket mer än att jag då får ringa runt och försöka få nån av sönerna att ta snöjouren under helgen då "Portis" är på helgresa till Tyskland!! Men å andra sidan fick jag ju då tillfälle att prata med dom båda. Vi är lite dåliga på detta med att ringa alla 3 eller rättare sagt den äldste av sönerna pratar mer än gärna i telefon men samtalen till mamma kanske inte prioriteras! Men vi har också en regel...så länge man inte hör nåt så är allt i sin ordning!

Fredagskvällen nalkas nu med stora steg och den kommer att bestå av god mat och ett gott vin som sambon just nu är och inhandlar. Efter det så kryper vi ner i soffhörnet och spänner fast oss för 3 trevliga tågresor nånstans i världen efter det träffar vi Robin i Malmö då vi verkligen gillar hans humor. En humor som balanserar precis på det vi tycker är tillåtet!

Sen kanske det blir nån av de filmer som ligger här och väntar...en Irene Huss eller kanske Hairspray...vad vet jag?!

Så småningom så kryper vi ner i sängen och låter oss vaggas till sömns av mörkret och ljudet utifrån vi hoppas att slippa träffa en av dessa....





Det blev verkligen en vardaglig och ganska trist blogg idag men det får Ni stå ut med!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men jag vill ha en sådan tröja, tycker den va så fruktansvärt ful att den blir snygg ;)

Postat av: Pia

Hoppas kvällen blev så där mysig som planerat.. Är hemma igen från Norrbotten. Känns skönt och samtidigt saknar jag mamma.. Vi ses först till påsk nästa gång.. suckar

2008-12-14 @ 17:03:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback