Inställt!

Tänk att man aldrig ska kunna planera nåt!!!

Ikväll var det meningen att jag och en mycket kär vän skulle köra en liten retrokväll...Tortellini - det är för mig så mycket 80-tal som man bara kan hitta....Lambrusco - det vin som också andas 80-tal och som ger en blåröda tänder....sen skulle vi titta på filmen Mamma Mia som ligger inne i hyllan och bara väntar på mig och Anna...men nej då....

Febern håller i sig och jag ligger sömnlös på nätterna...när jag väl sover så drömmer jag de mest underliga saker som till exempel att ska man ansöka om skilsmässa så kan man gå till barnavdelningen på COOP Forum!! (Här lär jag väl lägga till en liten parentes att vi inte ska separera..så det är ingen idé att glädjas över det)

Så...nu är det bara att messa till Anna och ställa in...jag orkar bara inte! Men det är så trist för jag vill verkligen göra nåt kul när helgen kommer men jag hoppas hon förstår...visst gör Du det söta Anna??

I morgon är vi sen länge bortbjudna på lutfiskmiddag...en tradition sen flera år tillbaka så jag hoppas att jag får sova i natt så febern går bort.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är klart jag förstår ;)

Efter min kväll igår är jag inte mycket till sällskap iaf =P Vi tar det en annan kväll, och som du skrev i messet så behöver det ju inte vara en helg =) Hoppas febern går över!!

Stooor kram

Postat av: Veduran

Åh, jag tycker det är så kul med drömmar, det blir ju de bästa filmerna i världen. Synd att jag minns mina så dåligt

2008-12-05 @ 14:48:12
Postat av: Pia

Synd att träffen inte blir av men vilken rolig idé med 80-talsinspirerat!! Krya på dig!

2008-12-05 @ 18:32:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja du gör ju det =P Nää träffade en igår från Jamaica! Och han pratar enbart engelska, jag som är totalkass på det. Du skulle sett hur kul han hade åt mig igår =P

2008-12-05 @ 18:37:51
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Jag skriver om åldrandet,dvs varför vi åldras och vad vi kan göra åt det. Åldrandet är en sjukdom som dödar 100 000 gamla människor varje dag ofta efter att ha torterat dom i åratal innan. Så spana in min blogg och följ med i hur vi ska besegra åldrandet och förlänga människors liv radikalt.

2008-12-05 @ 18:49:26
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hoppas verkligen att du piggnar till så att du inte missar lutfiskmiddagen.



Ha en fin helg (så fin det nu går när man är förkyld)



Kram Ingrid

2008-12-06 @ 17:07:08
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback