Bloggtorka!

Ja...det verkar som att jag drabbats av det idag för jag hittar inte riktigt det där...som gör att man får till en hel blogg!

Det får helt enkelt bli en kort rapport om dagen!!

Vi fick ju igår hem den kyl/frys som vi beställt så lite av dagen har faktiskt gått åt till att njuta av den åsynen! Tänk att äntligen få ett härligt modernt skåp...det förra köpte jag när yngste sonen var mycket liten...eller åtminstone var han i treårsåldern och numera är han ju 19 så inte är det nytt inte!!!

Nu har vi dessutom en frys på 90 liter mot tidigare 40 kanske...underbart!



Idag liksom igår har jag bakat surdegslimpor så nu ligger det 3 stycken i frysen och den tredje är snart uppäten!!

Snön vräkte ner med början nånstans runt fyra i morse och fram till förmiddagen....tyvärr är det nog inte tillräckligt kallt för att vi ska få njuta av den nån längre tid!

Själv vaknade jag med lätt feber i morse...typiskt när det varit mycket omkring mig en tid så i morgon blir det nog till att bara vara hemma och kurera mig! Får se om jag får besök trots allt på kvällen.Får väl i och för sig se hur jag mår...sist jag hade denna febervända lovade jag ju mig själv att lyssna på kroppen men det är ju så lätt att glömma......

Måste avsluta med en bild jag fick i ett mejl förra veckan....han är så sööööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback