Aldrig mer.....

Aldrig mer ska jag säga nåt om händelsefattigt för bara en stund efter att jag publicerat det inlägget så upphörde vårt liv att vara just händelsefattigt!!!

Just nu är livet överfyllt av händelser och det finns inte plats för något mer...eller förresten det finns det visst men då måste det vara av det positiva slaget vilket skulle vara mycket önskvärt.

Det ena svåra efter det andra har kommit och just nu är jag helt tömd på all energi...alltså lägger jag mig nu på soffan och samlar lite energi för att orka vidare.

Förstår att detta låter dramatiskt och det är det också men mest för de människor som står mig närmast, de människor jag älskar mest i hela världen. Jag önskar jag kunde ta Er smärta men jag försöker lindra det är vad jag kan göra!!!

Återigen så förstår jag att detta kan vara kryptiskt och så får det vara men det finns inte riktigt ork för att hålla Er närmaste vänner uppdaterade utan det får bli genom dessa konstiga inlägg.

Vi är på banan och alla mår under oständigheterna bra, det praktiska har jag tagit tag i och det flyter på!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tänker på er!! Hör av dig om du behöver ventilera!! Kram!!

Postat av: Ingrid

Vi har alla våra trauman att ta oss igenom.

Hoppas att allt ordnar sig!

Kram

2012-01-18 @ 16:42:19
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: TT

Åh... jag har ju anat att det hänt något och jag hoppas verkligen att det reder sej för er, kram!

2012-01-21 @ 20:08:40
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback