Självunderhållande!

Den här morgonen har jag roat mig själv med att läsa mina egna bloggar som jag skrev för ett år sen och jag måste erkänna att det var lite roligt!!! Ja, inte så att jag satt och vrålskrattade åt mina berättelse men det skoj att återuppleva sitt eget liv ;)

Baksidan av detta är ju att jag plötsligt insåg att jag har dåligt minne!!!!

Anledningen till att jag började läsa var att denna helg har vi suttit ute varje morgon och duckit mrgonkoppen och det gjorde vi inte förra året. Det blev kallt mycket tidigare både 2010 och 2009!!

Nu ska vi äta frukost och sen ska jag lura ut Blivande i skogen för att se om vi inte kan få några liter kantareller till!!!!!

zwani.com myspace graphic comments

Kommentarer
Postat av: krulli

Jag gillar också att läsa mig själv när jag började blogga, sen är det ju , precis som du skriver så att man kan jämföra år till år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback