Huvudjägarna



Jo Nesbo (med streck över)

Ibland kan jag vara slarvig (jo, det är sant) och det var jag i det här fallet för jag var helt övertygad om att jag skulle få umgås några timmar med den ytterst osympatiske Harry Hole när jag köpte den här boken. Tji fick jag för det här var en helt annan typ av bok!

Den är mycket obehaglig och jag kände lite då och då att det var skönt att inte vara ensam i sängen (jag läser nästan uteslutande i sängen på kvällen) och jag kan inte låta bli att fundera på författarens personlighet som kan få till en sån här bok!

Hade någon berättat för mig om innehållet innan jag läste den så hade jag förmodligen inte köpt den men med facit i hand är jag glad att jag läst boken om det perfekta och mycket förvånande brottet!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag önskar att jag också skulle kunna ligga och läsa, men för det första så har jag progressiva glasögon och det gör det svårt att läsa liggande och för det andra kan jag inte hålla mig vaken.

Nej, jag måste sitta rakt upp och ner, då går det så bra så!



Ha en fin helg!

Postat av: krulli

Såg honom hos Skavlan och blev nästan lite förälskad! Har tänkt ett tag att jag ska läsa hans böcker men inte kommit dithän, kanske dags att ta med sig några såna eböcker också på Asienresan?



SVAR: Nej precis, de rika måste ha sitt först och främst och sen får fattiga, ensamstående, invandrare och äldre och sjuka dela på resterna... :/



Haha ja lite så kan det nog vara! Man blir så otroligt uppslukad och sen blir man nästan lite ledsen när boken är slut!

2011-09-30 @ 17:26:20
URL: http://krulli.se
Postat av: Cattis

behöver väl inte säga att jag gjorde precis liakdant med den boken...sååå himla besviken jag blev...vet iten om de hade varit bättre om jag visste att de inte var harry hole kasnke...

2011-09-30 @ 18:11:54
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: courseworks

You know I'd like to read the same book in the nearest future!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback