Kort rapport!

Jag överlevde och det med galans!

De första två timmarna var riktigt otäcka men det blev lättare och lättare och det får jag nog tacka Blivande för, han tillät mig nämligen att vara rädd, förstod att det var på riktigt och att jag inte sjåpade mig. Till sist kunde jag faktiskt gå iväg tll shopen alldeles själv och köpa en flaska riktig champagne till fredagsfrukosten!!!

Vi kom till hotellet och det såg precis ut som på bilden och utsikten från balkongen var exakt den vi förväntade oss...kul när det blir så :D



Vi har tagit långa härliga promenader på förmiddagarna längs havet, nåt bad blev det dock inte ;)



Vi har fått nya vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ser härligt ut! Och fin bild på fågeln!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback