I morgon onsdag....

...börjar jag inte jobba förrän andra deltidsarbetare går hem vilket betyder klockan ett!! Kanske hinner jag då ta mig en "riktig" bloggrunda eller så hittar jag på nåt annat ute i den riktiga världen som är så otroligt attraktiv just nu. Solen skiner och man riktigt hör hur snön tvingas att smälta bort och bara rinna ned i dagbrunnarna...ja, de dagbrunnar som inte är tillproppade förstås!!!

På Via Dolorosa som jag bor på är det stopp så frågan är om jag måste skaffa en amfibiebil tills i morgon när jag ska iväg! Via Dolorosa heter den inte för att vi är speciellt lidande som bor här utan för att gatan är gatan som Gud Västerås kommun glömde, visserligen fick vi lite ny asfalt i höstas men....nå, det är en annan historia!

Idag var det rekryteringsmässa i Västerås och vi var dit med våra deltagare och jag lyckades tappa bort två stycken....nå, hoppas de kommit tillrättta i morgon när jag kommer :O

Fick ett MMS idag från Moster som INTE är i Sverige just nu...



Inte för att jag vill skryta skrev hon lite uppkäftigt.

Varpå jag genast replikerade...



Inte för att jag vill skryta men vi har mycket mer snö än Ni har och jag var inte ett dugg uppkäftig!

Kommentarer
Postat av: Babs

Jag vill inte heller skryta men vad är det där för fjuttigt som ligger på marken ;).

Ojoj, du skulle se här!

Kram

Postat av: Stattinskan

Inte för att jag vill skryta - men VÅR ... det har VI ;-D

2011-03-09 @ 09:33:28
URL: http://stattinskan.blogspot.com
Postat av: Bara Jag

Vägen som Gud glömde finns även här där jag bor.... Det är faktiskt pinsamt när folk hälsar på första gången - så illa är det!

2011-03-09 @ 11:31:36
URL: http://blogg.rhode.se
Postat av: Karin

Inte för att jag vill skryta jag heller, men jag har faktiskt mer snö än du. :D

(Fast jag skulle mycket hellre ha det som din moster... )

2011-03-09 @ 17:57:28
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback