Röd lilja



av Nora Roberts.

Detta är den tredje boken i Roberts trädgårdstrilogi och den har jag längtat efter! Jag har ett mycket komplicerat förhållande till Roberts måste jag säga. Dels för att hon bara spottar ur sig roman efter roman och för att hon har så många olika genrer. Ibland undrar jag om hon hyr in nån spökskrivare ;)

Vad denna bok skulle handla om var ganska förutsägbart men hur skulle det gå till??? På kärleksfronten så kom det man väntat mest på ganska tidigt i boken vilket jag tyckte var bra för då kunde man gå vidare med det som skulle göras på godset.....ta hand om spöket som ställt till så mycket bekymmer för familjen Harper.

Den här trilogin rekommenderar jag verkligen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback