Äkta IT-pedagog?!

Klockan är nitton noll noll nu och vi har nästan packat färdigt, bara lite småplock kvar! Sen ska vi stoppa i oss en härligt god och fet gorgonzola, borsta tänderna och krypa i säng och sova tills klockan ringer noll två noll noll. Då kliver vi upp ur sängen och äter något lätt, själv ska jag frossa i något jag älskade som barn men som var nästan förbjudet att äta eftersom det var så fett, en burk gräddfil ;) Faktum är att jag ofta bad mormor om en sådan burk istället för godis, jag tyckte det var godare....jag tror jag förstod LCHF redan då :D

Sedan sätter vi oss i bilen och styr kosan mot Trelleborg med ett snabbstopp i Malmö (förhoppningsvis) med en fika hos en kvinna jag lärde känna när jag gick postkassörsutbildningen i Stockholm 1980, vi höll kontakten fram till i mitten på 90-talet men återfann den med hjälp av Facebook förra året....mycket skoj!!!!!

12.45 avgår båten till Sassnitz och med den båten har då några andra vänner jag återhittat via facebook från Gotland precis anlänt tillbaka till Sverige efter härliga semesterdagar på Rügen. Jag ska minsann hålla ögonen öppna ifall vi ser dom! Fick rapport i eftermiddag att de hade det härligt och att det var 22 grader i Östersjön, passar mig utmärkt medan Blivande ryste!

Sen ska vi ha några riktigt härliga dagar på Rügen men jag lovar att försöka rapportera för jag vore väl inte någon äkta IT-pedagog om jag lämnade datorn hemma ;)

sunset

Oj, tänk att jag hittade en bild på mig och Blivande i havet ;)

Kommentarer
Postat av: Gun

Bara gräddfil? Det kan väl inte vara gott? ;)



Ha det så jättesuperbra på eran resa.:)

Postat av: Ingrid

Hoppas att ni får en riktigt trevlig resa. Kör försiktigt bara!!

2011-07-17 @ 21:09:59
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Pernilla

"Kvinna"..mmmm kände mig gammal när jag läste det. Vill nog vara en "tjej" iaf i 1 år 2 månader och 10 dagar till.. :-)Tack för en trevlig fikastund och hoppas att det inte dröjer så länge till vi ses irf igen. Kändes verkligen som det var i går! <3

2011-07-18 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback