Klirr i kassan

Idag är det den tjugofemte och för de flesta innebär det påfyllning i kassan så ock för mig men det var inte många kronor, det blir ju så när man inte har jobbat så många timmar!!

Däremot håller jag på att försöka bli av med lite grejer på Tradera, jag har ju en massa olika böcker som visserligen inte inbringar så många kronor för böcker har idag inte något andrahandsvärde men om jag får någon krona och någon annan en bok så innebär det att jag också får lite mer plats!!!!

Är Ni intresserade av vad jag försöker sälja så kan Ni ju kika in
HÄR! Tyvärr är det ju också ganska dyrt att skicka saker med post så det blir inte billigt....

Dessutom tänkte jag ge Er ett erbjudande....de böcker som finns under kategorin Lästa böcker säljer jag för fem kronor styck + porto. Det finns dessutom nästan tusen böcker till, så fråga...jag kanske har det Du söker...mest är det förstås deckare men det finns allt möjligt!!!!

Om Ni visste vad det tar emot att sälja sina vänner men....man kan inte ha hur många böcker som helst på 54 kvm...inte hur många vänner som helst heller ;)


Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Den perfekta mannen vill jag köpa.

Postat av: Linnea

Viskar försiktigt att det är jag som är "Extramoster" som lagt bud på scrapbooking blommorna



Kram

2011-08-28 @ 21:33:19
Postat av: Ruth i Virginia

En sak jag har lärt men genom flera flyttningar -

spara aldrig på böcker! Utom dom som är extra, extra ---

2011-08-29 @ 16:07:35
Postat av: Ia

Ruth.....Du har helt rätt.....önskar bara att jag kommit på det för 30 år sen ;)

2011-08-29 @ 16:25:25
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2012-03-19 @ 00:58:47
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback