Rimfrost

Ute är det kallt och vått
inne är det varmt och gott
Tänkte att jag skulle en ny karriär starta
men detta med att rimma finns inte på min karta.

Kanske någon minns att jag i somras berättade att jag sökt en skrivarkurs och funderat sedan dess på hur det gick med den? Jag kom in...men tackade nej eftersom det såg ljust ut på arbetsfronten och i skrivande stund så
verkar det ha varit det rätta beslutet! Skriva kan jag göra när jag blir gammal...eller nåt ;)

I morgon bär det av till arbetet igen, jag har mycket mer värk nu än tidigare men kroppen ska väl vänja sig vid att vara igång och dessutom verkar det ju vara lite speciellt väder. Just nu snöar det med små, små flingor och termometern visar på fem minusgrader...det är vinter helt enkelt!

Det ska ju laddas för kalaset i helgen....och alal som känner Ungsonen vet vad som står på menyn!!

Maddes (har ingen aning om vem hon är) kebabpaj!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skönt att du känner dig lite bättre i alla fall. Vädret är sisådär, men ingen snö i sikte ännu. Lite rimfrostigt var det i morse, men det försvann kvickt.



Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback