Femtonde januari

Det var igår och det är ett datum som nog kommer att finnas i mitt minne länge framöver. Det var en mycket händelserik dag!! Dels avslutade jag i den bildterapigruppp som jag varit med i sen oktober 2008 och det var en omtumlande händelse som jag ännu inte bearbetat och som dessutom känns privat så det behåller jag för mig själv!!!!! Åtminstone tills vidare!

När jag kom hem på kvällen efter att ha handlat och hämtat Blivande Maken på jobbet så sjönk jag ner på en köksstol och blev sittande ganska länge. Efter en stund gick jag in i rummet för att titta lite förbi Facebook...då fick jag dagens nästa positiva överraskning!!!

Yngsta sonen och hans flickvän hade förlovat sig...



...och då kunde jag faktiskt inte hålla tillbaka tårarna längre. Underbart!!!

Älskade ungar...jag önskar Er alla lycka!!!

Ytterligare en rolig händelse igår var att jag stötte på äldste sonens klassföreståndare från lågstadiet, det blev en trevlig pratstund med lite skvaller förstås för vi kom på att vi inte setts sen sonen slutade nian och det är inte helt nyligen utan måste ha varit 2003 och då blev det bara ett snabbt hej!!

Ja, det var en snabb uppdatering av gårdagen och i huvudet snurrar en massa bra tankar som kanske kommer ut i bloggform...eller så får de stanna i huvudet. Idag ska jag nog i alla fall plugga...geografi eller nåt....får se vad dotra har på programmet!

Kommentarer
Postat av: Pia

jag skulle gärna vilja höra mer om bildterapin och gärna se bilder.. men jag förstår ju oxå att det är väldigt privat. Skulle gärna vilja prova på det, men utan remiss är det alldeles för kostsamt! :o(

Postat av: Ingrid ♥

Härligt när allt klaffar och man får fina upplevelser.

Ett stort grattis till de unga tu.

Kram Ingrid

2010-01-16 @ 17:25:13
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: ~Kina~

Det va en verkligen en händelserik dag men hade inte sonen berättat att dom skulle förlova sig? Tur det finns fb så du kan hålla koll på barnen;)

2010-01-17 @ 08:58:00
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Afrodite

Jisses, vilken händelserik dag! =) Förstår att du inte kunde hålla på tårarna, där vid FB! Grattis till de unga tu! =) Vad mycket man kan ha FB till...=)

Kram och en god söndag önskar jag dig!

2010-01-17 @ 13:10:50
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilken trevlig överraskning din yngsta son kom med. Tur du har han med på FB!

2010-01-17 @ 14:46:34
URL: http://farna.bloggplatsen.se
Postat av: Afrodite

Hehe...det där med italienskan kan bli svårt...men vad fasen, man kan väl improvisera...=) Kram

2010-01-17 @ 15:19:41
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback