Fredagen den 13:e

Det var en dag som gick bra i det Kajsalisiska hemmet...inga fadäser alls vill jag påstå så det är nog bara skrock det där med att det är en otursdag :rolleyes:

Igår åkte vi då mot staden så i natt har jag haft ytterligare 20 cm i sängen :P oj, så bra jag sovit och inget ont i kroppen när jag vaknade i morse...jag till och med somnade om och sov längre än blivande i morse :tired: Med andra ord måste vi nog skaffa nya sängar till torpet nästa år!! (Ge mig ett välbetalt arbete...nu!!!!!)

Idag samlar vi ihop oss för att åka mot Svärtinge och jag är inte helt övertygad om att vi kan tuta när vi passerar
Webmum för vi åker ju över Jursla...men ser jag en skylt som det står tuta på så tutar vi!!!!!

Förresten....jag har ett lite halvhemligt projekt på gång....tänkte att Ni kanske kan försöka lista ut vad det kan vara medan jag är lite frånvarande!!!! Måste Ni ha ledtrådar :bigeyes:

Det är nåt jag vill göra...
Det är nåt som är svårt att göra...
Det finns fler bloggare, åtminstone en till, som är med i samma projektsyssla....
Det är en syssla som kommer att fylla på plånboken lite...eller åtminstone inte tömma den i samma fart som tidigare!

Så...gissa på nu då!!!! Den som gissar rätt får en puss i påsk!!!

Nu är det dags att kryssa!!!

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Hmmm...det var inga särskilt uttömmande ledtrådar man fick. Faktiskt ganska snåla! Ingen aning!

Sv: Hoppas du får trevligt på festen! suck ;)

Kramen

Postat av: Em

Fota? Nej.. Blogg-designer? Nej, tror inte det.. Fixa andras krockade datorer? Kanske? Nää, jag vet inte.

2010-08-14 @ 11:46:20
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Odla gurka och sälja på auktion??? ;D



Sv: Tack! :D Och kram på dig också.:)

2010-08-14 @ 12:08:51
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: ingmarie

Oj det var svårt ju,,lite mera ledtrådar kanske tack

eller jag gissar på bloggdesign det kanske ger lite ppengar i plånboken...

ha en fin helg

2010-08-14 @ 12:57:03
Postat av: Karin

Jag antar att det har med datorer eller hemsidesbygge att göra, men du kanske ska börja i hemtjänsten ? ;)

Eller har du hakat på Guns idé kanske ? :D

2010-08-14 @ 22:24:04
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Ama de casa

Jag hade tänkt att gissa, men att vänta ända till påsk för en puss? Nej, då ids jag inte ;-)

2010-08-15 @ 11:46:00
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback