Självdisciplin!

Idag ska jag lägga nån form av slutfinish på hemsidan...om nu en hemsida någonsin blir färdig!!! Nå, jag ska göra den så klar jag kan för en presentation under helgen...det är ju skoldags igen! I morgon kommer min uppdragsgivare hit och ska godkänna den....ska försöka muta henne med en god lunch!!!

Vädret motarbetar mig dock lite....det är kanonväder ute och egentligen vill jag bara gå ut och sola och påta i jorden...men som den självdisciplinerade varelse jag är så sitter jag innanför köksfönstret och suktar istället!

Jag har ju ytterligare ett uppdrag som ska halvslutföras till helgen....i Visual Basic...men om nu meterologerna har rätt så ska det ju bli sämre väder redan i morgon. Ska be om lite insides-information i morgon då min uppdragsgivares dotter är just meterolog!!!

Ja, ja...nu fick Ni ju nån form av lägesrapport från torpet i skogskanten!

Kommentarer
Postat av: Pia

Klart hon godkänner den.. :o)

Kram!

Postat av: TT

Det blir nog så bra så tror jag!

När jag gick KY-utbildningen fick vi göra broschyrer åt olika företag och föreningar, himlans skoj och lite pirrigt om dom var nöjda.



Vad skönt att kunna bo i torpet så här tidigt på våren!!

2010-04-19 @ 13:36:48
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Linda M

Åh, vad avis jag blir på dej som får göra "riktiga" projekt under utbildningen. Jag har bara gått några kortkurser i Visual Studio C# och SQL databas, plus att jag läst några kurser i C#, programvaruutveckling och webbutveckling på distans nu under 2009-2010. Jag skulle vilja göra något handfast så att man kan få lite erfarenhet och får lättare att hitta jobb. Lycka till!



Kram Linda

2010-04-20 @ 21:57:25
URL: http://melonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback