Sista april!




I morse vaknade jag av att en traktor brummade fem meter från mitt öra!! Bonden har satt igång med vårbruket så nu lär vi ha en traktor brummande på åkern under nästan en vecka framåt....åkern är stooor!!
Förra året när Bonden höll på med vårbruket hade vi lånat ut torpet till en god nätvän för vederbörande ville ha lugn och ro.....jag tror det var tyst 2 av sju dagar eller nåt!!! Kan i alla fall konstatera att vårbruket är en vecka senare i år! *intresseklubben antecknar väl?*

Problemet nu är att jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt när jag ska gå ut och duscha...


Det blir svårt att få till "some privacy"!! Men å andra sidan så kanske han snart harvar längre bort på åkern så då kan jag krypa upp i hörnet så ser han inte mig. Inte för att det är mycket att se...eller det beror ju på hur man ser det förstås....!!

Idag ska vi åka in till Sala när Blivande väl kommer hem från arbetet. Han hade ju tänkt vara ledig idag men det tillät inte den kinesiska slavdrivare som ABB Kina skickat hit!!!

Ha en bra dag....nu återgår jag till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Gun

Hoppas ni får en trevlig Valborg trots traktorbrummandet.



Sv: Jo då, det pratades om att ställa in, men nu blev det av ändå.

Postat av: Em

Ge han en flaska whiskey, så tystnar traktorn! ;)

Sv: Hahaha! Nej, det vare sig klickade eller något annat, men det KUNDE det ha gjort om det var en annan situation. Irriterande egentligen, för det är sant att det är extremt sällsynt jag ser något som jag tycker verkar intressant. Tre år sen senast, tror jag. :D

2010-04-30 @ 14:54:22
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Pia

Hm, knepig sits!!! Det gäller väl att du håller dig dold för det vore ju trist om han skulle köra ner i ett krondike för att ögonen hans fastnade på dig! ;o)

2010-04-30 @ 17:07:13
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Karin

Han lär väl åka hem och äta någon gång ?

Då får du se till att vara beredd ! :D

2010-04-30 @ 19:07:51
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Micke

Flinar gott åt kommentaren om krondike..



Hahaha..

2010-05-01 @ 10:47:24
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback