Hjälp önskas...igen!

Återigen behöver jag hjälp av alla Er som läser min blogg. Aldrig någonsin kunde jag ana att min blogg skulle bli ett sånt bra redskap medan jag pluggade och aldrig kunde jag ana att Ni ville vara så hjälpsamma! Tack!

Det jag nu behöver hjälp med slängde jag ur mig lite hastigt för en tid sen men nu är det på allvar!

Som avslutning på min utbildning ska jag skriva en uppsats och jag har funderat länge på vad min uppsats skulle handla om men för ett par veckor sedan kom jag på det. Ofta under min långa sjukskrivning har jag fått stå till svars för mitt användande av internet och olika communitys men personligen har det varit ett sätt att trots sjukskrivning ha ett socialt liv. Nu skulle jag vilja fördjupa mig lite i detta och se om min upplevelse stämmer överens med andras.

Därför ber jag Er alla......har Du några tankar om detta....har Du några erfarenheter...vill Du hjälpa mig?

Jag kommer att mejla Dig som vill hjälpa mig i slutet på veckan, i det mejlet kommer det att finnas en enkät som jag vill att Du ska svara på. Du kan vara helt anonym (beroende på hur Din mejladress ser ut förstås) och alla uppgifter Du lämnar kommer att stanna hos mig bortsett från ren fakta förstås.

Vill Du delta så mejlar Du mig på
[email protected] vill Du hjälpa mig ännu mer så sprid detta. Ju fler jag får desto bättre underlag förstås, jag behöver minst 25 deltagare för att det ska bli någorlunda trovärt! Ni får gärna länka till min blogg i Era bloggar (nej, jag är inte ute efter fler läsare) eller stöta på människor Ni har runt om Er som Ni vet befinner sig i en lång sjukskrivning, en lång arbetslöshet eller har varit i situationen!!

Hoppas på många deltagare och Er hjälpsamhet!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Självklart vill jag hjälpa dig.. Hör bara av dig! :o)

Postat av: Ulrika Fabulousforty

SV: Gräsand är det absolut godaste som finns, bättre än rådjur till och med! Sjöfågeljakten börjar 25 augusti - jag jagar inte men äter gärna det maken skjuter. Fast söta är dom såklart, och djurvän är jag, det lovar jag!

2010-04-26 @ 12:02:52
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart jag ställer upp !

2010-04-26 @ 13:37:28
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Em

Jag ställer gärna upp och jag har samma tankar kring detta med Internet som du. Känns som att jag måste försvara att jag sitter vid datorn så mycket, men bloggandet har bidragit till att jag är MER social än innan. Spännande med din uppsats, hoppas du lägger ut den sen också, roligt att se vad du kommer fram till.

2010-04-26 @ 14:45:38
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Jag känner som du när det gäller att blogga, det har gett mig en chans till ett socialt liv som jag inte hade kunnat ha annars, under sjukskrivningen.

Jag ställer gärna upp, bara maila dina frågor till mig!:)

2010-04-26 @ 17:17:16
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: janne

Jag ställer upp jag också, var sjuk ett bra tag men även som boende på bonnvischan är nätet ett bra socialt redskap.

2010-04-26 @ 17:42:33
URL: http://ingehvit.bloggplatsen.se/
Postat av: Eva

Klart jag ställer upp. Fast det vet du ju redan.

2010-04-26 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback