Dyrbar kärlek



av Ramona Fransson.

En för mig helt ny författare vars blogg jag hittade för en tid sen, hennes böcker föreföll intressanta och jag beställde genast hennes tre böcker som kommit ut i pocketformat.

Genast jag öppnade Dyrbar kärlek insåg jag att detta var en författare som passade mig. Efter två sidor var jag fast i boken, inte så att jag sträckläste den för den tiden hade jag inte men jag hade gärna kunnat gjort det!

Det är en deckare, om det råder det inga tvivel, men det är så mycket mera. Om vad som kan hända i en skilsmässa, hur vänskapen påverkas och vad pengar kan få folk till!

Jag ser med glädje fram emot de två bäcker som ligger och väntar!

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Den boken du skrev om måste jag nog läsa, jag har lagt upp tre böcker på min blogg om du är intresserad av att se.

Ha det bra

2009-05-04 @ 13:51:12
Postat av: CAT

kul när man hittar en författare som man bara älskar!!

Jag är inne på lite lätta böcker just nu...glada alltså, med en del humor och lite romantik =)

Så jag gillar Denise Rudbergs böcker!

Ha en bra eftermddag!

Kram

Postat av: Ingrid

Det är kul när man hittar böcker som man verkligen gillar.

Kram Ingrid

2009-05-04 @ 20:49:08
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Pia

Har varit inne på hennes blogg men aldrig läst något av henne.. Kanske blir det i sommar!

Kram!

2009-05-05 @ 18:44:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm, det där låter intressant, mer än så ;) Bokofil? Ja, eller vad kallas man? Förutom alla annat man kan kallas då...

Må så grankott...

ngn som blev mer än intresserad av böckerna... och försöker orka skriva ett inlägg ang namninsamling... kommer nog - bara kroppen och jag har samma önskemål, ehhh... mina krav är större tror jag :P Ironin och humorn får mig att överleva, böcker, musik och idiotförklande träning...

2009-05-18 @ 11:24:00
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback