ARG!

Igår när posten trillade ner i brevlådan var jag ju givetvis där på en gång för att se om det kom nåt skoj...händer ju ibland faktiskt!

Vad jag hittade gjorde mig riktig upprörd och jag gick genast till spegeln på toaletten för att kolla om jag under natten fått några extra rynkor, på väg dit noterade jag att jag inte börjat använda varken rollator eller käpp för att ta mig fram!
Inga rynkor utöver de vanliga hittade jag heller....

Ändå...så trodde någon att jag blivit 50+.....



Skämt åsido så tror jag mig inte ha några större problem med åldrandet men man kan tycka att i denna datoriserade värld så ska jag som inte ens fyllt 47 slippa få den typen av reklam i alla fall!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Någon hade sovit på mattelektionerna fniss

Postat av: Micke

Haha, inte lätt du! :)

2009-03-26 @ 11:31:44
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback