Bästa bantningskuren!

Jo, jag tänkte på en sak....de sista inläggen angående smör och grädde är skrivna med en lätt ironi!!

Nånting säger mig att oavsett hur många olika bantningskurer som än hittas på så fungerar säkert de flesta ett tag men det som håller i längden tror jag är sunt-förnuft-kuren!!!

Kanske borde jag ta patent på den innan nån annan gör det...men jag chansar och kastar ur mig receptet på den kuren här!!!



Ät måttligt av allt och rör på Er varje dag!




När jag gick i skolan så pratade man om kostcirkeln och där tror jag att man har den bästa lösningen! Man kan äta allt man vill men inte alltid!!!

Sen ska jag förtydliga ytterligare en sak...vi har verkligen ätit precis som jag skrivit, nästan, men det syns inte på vågen..ännu!!! Själv har jag min kvinnliga ursäkt att ta till...det var den tiden i månaden...men jag undrar vad sambon har för ursäkt??????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst är det så! Sunt för nuft och engagemang är den bästa bantningskuren!



Läste upp dina två sista bantningsinlägg för maken och han skrattade också så han grät. Helt, helt underbart skrivet!!! Speciellt det där om att dottern inte fick smaka eftersom hon inte skall gå ner i vikt :)

2009-01-30 @ 10:24:06
Postat av: Trebarnsmamman

Oups, jag blev visst anonym...inte meningen :)

Postat av: Ulrika

Annars är det en bra idé att skaffa en hyresgäst som sen visade sig vara en blandmissbrukare. Jag har gått ner 3 kg på 1,5 vecka av ren stress! Tack o lov ska hon flytta 1/3. Jippie!!! Eller kanske jag skulle be henne stanna tills jag gått ner 10 kg? Fast jag får väl magsår på kuppen...

2009-01-30 @ 15:10:05
Postat av: Ia

Oj Ulrika!!!

Det lät lite väl häftigt...men frågan är om Du itne hinner med 10 kilo och kanske mera till den första mars...det är ju onekligen fyra veckor dit!!!!!!!!

2009-01-31 @ 11:00:09
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Han får ta till sin "manliga" ursäkt då hehe. Vad det nu kan vara som sagt hihi. Tack för förslaget med soffan,,det var ju smart tänkt. Skall fundera på det :-) Ha en bra dag. Gunsan

2009-01-31 @ 13:12:55
Postat av: Cattis

intag och uttag..vissa saker man proppar i sig krävs nog att man rör lite mer på sig så det inte ska fastna...men i det stora hela kostcirkeln som du säger..C yaaa..

2009-01-31 @ 15:04:35
URL: http://yeahdelila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback