CAT-utmaning!!

Förra veckan fick jag två utmaningar som jag inte tagit om hand. Helgerna är så stressiga här hemma, alla är hemma och ska ha uppassning...eller är det jag so skämmer bort dom och tror att de önskar det???

Nå..utmaningen från
CAT ser ut så här...


"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar. "

1. Om jag använder strykjärnet måste jag säga högt att Nu drar jag ur sladden!

2. Allt måste ställas tillbaka på rätt ställe i skåpen i köket. Likaså i linneskåpet..handdukar ska vikas på ett vis och örngott på ett annat...dock har jag fått ge avkall på mycket av detta för min älskade sambos skull...vad gör man inte för kärleken?

3. Jag avskyr att ha strumpor på fötterna...ja, helst inte nån annanstans heller!

4. Jag dricker aldrig upp allt innehåll i en kaffekopp....det blir alltid en liten skvätt kvar!

5. När jag går hemifrån måste jag alltid stanna innanför dörren och gå igenom...nycklar, mobil, plånbok och tidigare cigaretter..när allt är med kan jag gå!

"Nu börjar det bli svårt...har jag inga ovanor eller vanor...eller har jag inte lagt märke till dom...borde jag ringa nån som känner mig kanske och fråga? Fast det kan ju kanske bli obehagligt!"

6. Jag måste läsa några rader innan jag somnar på kvällarna!

7. En ovana som inte är så kul är att jag drar gärna igång projekt som jag sen inte avslutar...typ broderi, stickning, renovering osv.......

8. Disken ska ställas i viss ordning i diskstället. Jag får rysningar när tallrikarna ställs åt "fel"håll!!

Oj...det där var ganska svårt! Nu ska jag försöka hitta några som ska utsättas för detsamma.

Kusin Gunsan

Mimmiros

Yeahdelila

3-barnsmamman

Eva

Unika

Micke  ;)

Anna


Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Har antagit utmaningen! Tack för dina fina ord om min blogg :)



pssst...jag har lagt fler pelargonfrön i blöt idag, denna gången Blueberry ripple och Raspberry ripple. Hur går det med dina frön?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback