Äntligen!

Idag var det då återigen vardag, ganska skönt eller vad tycker Ni?? Naturligtvis är det lite både ock...

Sen är ju frågan hur mycket vardag man märker att det är, jag kan då säga att det är inte är mycket för dotra är hemma från skolan och Blivande Maken är hemma från jobbet...lov och semester kallas det visst! Själv har jag på papperet också lov men när man pluggar på distans så är man aldrig ledig har jag upptäckt. Här är det bara ett problem och det är att allt verkar ha gått i baklås. Jag hittar ingen inspiration till att plugga, jag vet inte vart jag ska börja..och så var det där med studiero. Nå, jag tar dock det hela med lite ro för jag vet att jag kommer att lösa det. När jag väl kör igång är jag effektiv och det känns skönt! Öppnade dock min mejlbox idag och fick veta att min första "egna" kurs startar den 14 januari men det känns rätt lugnt för den pedagogiska kostymen känns rätt bekväm. Sen är man väl alltid orolig för om ens kunskaper ska räcka till...men jag tror jag fixar den här typen av kurs!!! Jag måste bara strukturera upp mig lite och det vet jag att jag kan!!

Måste visa en bild av hur det såg ut när vi lämnade svärmor på annandagen...massor med snö!!!



Snö kom det hela tiden också så de har mera däruppe i "norr" än vi har här nere i söder!!! Idag har det också kommit snö men inte så mycket och till natten ska det ju bli kallare vilket innebär att då blir det just inget snö heller.

Kanske kan jag i morgon gå ut och göra den där snöängeln som BM tjatar om att jag ska göra, själv tycker jag att den här snöängeln duger alldeles ypperligt!!



OBS...det är INTE Blivande Maken!!!!

I morgon far vi till Blivandes släkt i Kungsängen så då hörs vi inte förrän framåt kvällen!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Åhhhhhh.... är det inte??? Jag var övertygad om att det var M som var den vackra ängeln.. :P

Postat av: Ia

Ja..man skulle kunna tro det..men näe, det är ju inte det ;)

2009-12-28 @ 19:43:13
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Ingrid

En festlig bild på den fina "mannen"

Tänk om jag hade sett en sådan ängel....då hade jag nog stått som en fågelholk och glömt att ta kort.

Kram Ingrid

2009-12-28 @ 19:56:27
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: TT

Stackars ängeln, verkar lite kallt om rumpenstumpen.

Personligen jobbar jag bäst under press, allt i sista minuten. :D

2009-12-29 @ 08:22:22
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback