Muta och utnyttja!

Idag ska vi till stan för att uträtta lite olika ärenden och då passar vi på att "hämta" ut en till hela familjen god vän!

Det är nu längesen vi sågs vilket är märkligt när man bor i samma stad! Men å andra sidan är det ju ett känt fenomen bland Er västeråsare som läser min blogg. Vissa av Er har jag nog inte träffat på närmare femton år! I detta fall handlar det dock om bara en dryg månad!

Vi ska väl passa på att "bibba" litegrann!!!!!



Men...hon ska också få lära mig att göra en ny header till min blogg! Nej, jag som ska bli IT-pedagog kan alltså inte göra en header själv men det är väl kanske en av de saker som jag efter utbildning kommer att tycka är bland det enklaste!! Kunde jag redan allt så behövde jag ju inte utbilda mig!

Med andra ord....jag mutar goda vännen med nån dag i torpet och uttnyttjar hennes kunskaper...men i gengäld lånar jag gärna ut mitt öra!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi måste verkligen träffas snart, begriper inte vad som hänt på sistone då det inte blivit av.. En fika snart kanske?

Kram

Postat av: Eva

Vi måste verkligen träffas snart, begriper inte vad som hänt på sistone då det inte blivit av.. En fika snart kanske?

Kram

2009-08-05 @ 15:42:37
URL: http://myfamilylife.zoomine.se
Postat av: Nancy66

Tycker jag låter som ett jättebra utbyte, :)



kramar,,

2009-08-05 @ 20:55:26
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: TT

Åh vad bra, då kan du lära mej.

Jag har gått en KY-utbildning inom media men kan inte heller längre göra en header! :D

2009-08-06 @ 10:46:10
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback