891116

Då föddes min yngste son...så idag blir han 19 år...vart har åren tagit vägen?

Det var en ganska odramatisk förlossning men så har det varit båda gångerna, sen siste tog lite längre tid än den förste vilket betyder att jag höll på i 1 och 47 minuter med den förste och 2 timmar och 37 minuter med den andre....
Så himla kul är det inte på förlossningen så man vill tillbringa hela dygn där...om man nu får välja!

3065 gram och 50 cm...numera är han nästan 1 80 och vägde igår nånstans runt 85 kilo....bröderna har en liten kamp om vem som väger mest........jag förstår inte alls!

Sonen har firat sin födelsedag med att jobba....redan klockan halv sju i morse skulle han vara i Nykvarn nedanför Södertälje och lasta för att så småningom hamna i Norrtälje nu mot kvällningen. Äldste sonen som jobbar på samma ställe hade samma arbetsuppgifter så förhoppningsvis har de lite sällskap av varann ikväll åtminstone!

Själv ska jag nu gå och lägga mig för vi fortsatte ju hem till goda vänner i går kväll efter firande och det blev lite sent....klockan var tre när vi kom hem!


Kommentarer
Postat av: Cattis

annars kan man vända på det o säga att ni kom hem tidigt..C yaaa...

Postat av: Pia

Ja, tänk vad tiden går.. var precis in på Vimmelmammans blogg och hon gick längs Memory Lane med gamla bilder på sig själv.. Tror nog alla, sjuk eller ej, borde stanna upp ibland och minnas!! Och titta på alla bortstuvade foton..

2008-11-17 @ 18:22:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Hur går det med icke-rökandet?

2008-11-17 @ 18:33:57
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback