Mobilt bredband!

Ja, jag säger bara så här....det var ingen bra tid att starta upp den här bloggen igen. Herre gud....mobilt bredband från Tele2...det tar ju hur lång tid osm helst att få upp sidorna!!!

Men det är klart jag kan ju ha bloggen öppen hela tiden då kanske det kan bli ett och annat inlägg här....men hur kul är det?!

Dock har jag det så himla skönt härute på landet. Sitter med min Kulla-Gulla medan det är som varmast och sedan när det svalnar av då jobbar jag...skönt att kuna besätmma själv!

Lisa är med mig härute medan Kajsa den ormbitna får vara hos husse i stan. Passa Er dock för att låta Era katter slåss med ormar...det blir en dyr historia.....2425:- blev slutnotan för denna!!!

Idag har jag då grävt resten av den stenrabatt vi hittade under ogräset i lördags så i morgon ska jag plantera det som jag ahr att sätta där....ska försöka att ta ett foto och lägga in...beror lite på Tele2 om man säger så!!!

Nu är det dock dags för sängen tror jag.....man blir härligt trött av frisk luft och tungt arbete!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hur upplever du hastigheten på bredbandet idag?

De borde ju hunnit få till bättre hastigheter nu kan man hoppas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback