Kaffeböna!!!

Ja...vad gör man gör man hittar ett telefonnummer till Kaffeböna i sin sambos mobiltelefon???

Tja, jag log rart och frågade vem Kaffeböna var fast jag redan räknat ut det och rätt hade jag som vanligt...det var till tjejen som servar deras kaffemaskin!!!

För många år sen i stenåldern eller nåt så var jag nog den svartsjukaste som fanns men inte längre.

Svartsjuka är nog inte bara en enda sjukdom, den finns nog i många olika former precis som andra sjukdomar!

Den form av svartsjuka jag känner till för egen räkning är nog så att säga en frisk svartsjuka även om den tog sig fruktansvärda former....men, jag hade ju anledning att vara svartsjuk...hela tiden...under fyra långa år!!
Före den relationen hade jag aldrig varit svartsjuk och heller aldrig efter den relationen heller så därför drar jag slutsatsen att jga är inte kroniskt svartsjuk utan det beror på vilken bacill jag älskar!

Den bacill jag älskar nu hoppas jag få älska resten av livet för den ger mig bara små sting av svartsjuka emellanåt och bara av den storlek att jag till och med tror att det kan var sunt!!

Ja, det var dagens första tanke!!!!!

Sol och värme ute idag!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! ♥

Postat av: Cattis

så oskyldigt...men kaffeböna..det låter lite rart..C yaa..

2008-05-24 @ 13:30:01
URL: http://www.yeahdelila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback